Smart City Forum, jest platformą dialogu i współpracy biznesu z administracją centralną i lokalną, umożliwiającą efektywną wymianę opinii oraz doświadczeń dotyczących rozwoju inteligentnych miast w Polsce. Udział w tworzeniu agendy Wydarzenia przez prezydentów i wiceprezydentów kilkudziesięciu polskich miast, reprezentantów sektorów IT, budownictwa, wykonawców, środowiska naukowego i innych gwarantuje najwyższy poziom merytoryczny. Smart City Forum umożliwia Partnerowi zaprezentowanie swoich rozwiązań gronu decydentów, dokładne poznanie potrzeb rynkowych oraz bezpośrednie dotarcie do swoich klientów.
Poprzednia edycja Wydarzenia zgromadziła prawie 600 osób zainteresowanych rozwojem inteligentnych miast.
Korzyści reprezentacyjne:
- Merytoryczny udział przedstawiciela Partnera w wydarzeniu » udział w wybranym, ustalonym z Organizatorem panelu dyskusyjnym » możliwość przygotowania prezentacji / case study w wybranej formule
- Przystąpienie przedstawiciela Partnera do Rady Programowej kongresu oraz udział w jej zamkniętych posiedzeniach
Korzyści marketingowe:
- Logotyp w materiałach wydarzenia: mailingi
- Możliwość ekspozycji marki podczas wydarzenia:
- główne ekrany, telewizory LCD
- ścianki, stoiska, materiały, gadżety, hostessy
Korzyści medialne:
- Możliwość umieszczenia materiału przygotowanego przez Partnera w newsroomie wydarzenia
- Promocja w mediach społecznościowych
- Dedykowane mailingi
Korzyści dodatkowe:
- Match-making – system dedykowanego networkingu ze wskazanymi uczestnikami wydarzenia, z zaangażowaniem opiekuna ze strony organizatora
Kontakt w sprawie współpracy
Tomasz Petruk
Vice Director of Business Development Department
Senior Project Manager
tel: +48 22 379 29 18
kom: +48 883 784 084
e-mail: t.petruk@mmcpolska.pl